Friday 5 August 2011

rAmadhan yg paling diuji...

ASSALAMUALAIKUM....


apa khabar smua rakyat Malaysia? huhuhu..... dah lama tak bukak internet+berblog..... banyak keje maa.....+++ internet kat rumah takley guna la plak...haiyaa......kat tempat praktikal baru serius tak seronok...tak taula kot2 aku terkena sindrom baru praktikal...tapi tahla...dah seminggu kat situ.....sangat2 stress...mulut diorang makaih...macam2 hal.....sesuka hati jer cakap ikut sedap mulut...tak jaga sensitiviti org sekeliling lansuNg....mentang2 la aku budak baru...uish....





puasa kali nih betul2 menguji aku...banyak sangat masalah...kat tmpt keje...+ masalah peribadi....aku harap sangat Allah tak pernah berpaling untuk memberi hidayahNya kepadaku......

...lepas satu satu hal yang terjadi....memang senaNg bila ada yg cakap.....bersabar mumun.....itu smua ujian Tuhan..yes..thats right..ujianNya.....aku yang merasainya...aku yg kena hadapinya...... ada juga yg cakap..just ignore......hurm tahla...susah la nak cakap...bila kena pada tempat kita...we will know what problem is kan???

paling tak tahan...3 hari terawal aku puasa..muntah teruk giler....hari pertama+kedua tak makan apa2....stress nyer pasal...hadoi....nasib baik pas2 okey..kalu tak..tak taula nak cakap.....

but...LIFE MUST GO ON.....KEEP MOving.....

No comments:

Post a Comment